برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

دانلود پایان نامه ارشد:مقایسه ادراک و حافظه بینایی و شنیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر با و بدون معلولیت جسمی حرکتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : روانشناسی گرایش : روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی عنوان : مقایسه ادراک و حافظه بینایی  و شنیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر با و بدون معلولیت جسمی   حرکتی
دانلود پایان نامه ارشد:اثربخشی تقویت برنامه های ادراک دیداری- حرکتی و حافظه فعال بر بهبود اختلال دیکته
 دانلود متن کامل پایان نامه اثربخشی تقویت برنامه های ادراک دیداری- حرکتی و حافظه فعال بر بهبود اختلال دیکته
دانلود پایان نامه:مقایسه حافظه کوتاه مدت،دقت و تمرکزحواس کودکان 10 و11ساله موسیقی آموخته و نیاموخته
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی گرایش :تربیتی عنوان : مقایسه حافظه کوتاه مدت،دقت و تمرکزحواس کودکان 10 و11ساله موسیقی آموخته و نیاموخته
پایان نامه ارشد:بررسی عملکرد حافظه­ ی بینایی در بین گروهی از جمعیت شهری و روستایی (استان فارس، 1392)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی گرایش :عمومی عنوان : بررسی عملکرد حافظه­ ی بینایی در بین گروهی از جمعیت شهری و روستایی  (استان فارس، 1392)
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی اثر بخشی مداخلات ردیابی بینایی بر عملکرد توجه پایدار کودکان دچار اختلال بیش فعالی- کم توجهی
هدف: با توجه به فراوانی و شیوع بالای اختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD) بعنوان یکی از شایعترین اختلالات روانپزشکی و بروز مشکلات متعدد در زمینه مسایل رفتاری و شناختی متعاقب این اختلال، پژوهش در زمینه علل و راهکارهای بهبود مشکلات پدید آمده برای این کودکان و خانواده هایشان همواره از محورهای پژوهشی در زمینه توانبخشی و بالاخص کاردرمانی بوده است. هدف از این مطالعه بررسی توجه پایدار کودکان دچار اختلال نقص توجه-بیش فعالی با استفاده از تمرینات ردیابی بینایی است.
روش بررسی: تعداد سی کودک پسر با بازه سنی 6 تا 10 سال در دوگروه آزمون و شاهد که از لحاظ هوش و سن همگن بودند به صورت تصادفی به دو گروه شاهد و آزمون تقسیم شدند. گروه شاهد از مداخلات معمول کاردرمانی برخوردار بود اما گروه آزمون تحت مداخلات ردیابی بینایی نیز قرار می گرفت. هر دو گروه با پرسشنامه کانرز والدین و همچنین آزمون عملکرد مداوم (CPTII) در دو نوبت پیش آزمون -پس آزمون مورد بررسی قرار گرفتند. تجزیه تحلیل داده ها به کمک نرم افزار SPSS16 صورت خواهد گرفت. از آزمون t وابسته برای مقایسه متغیرها در هر یک از گروه های آزمایش و شاهد بطور جداگانه و از t مستقل برای مقایسه متغیر ها در گروه های آزمایش و شاهد قبل و پس از مداخله استفاده خواهد شد.
یافته ها: مداخلات ردیابی بینایی منجر به کاهش مسائل شناختی و بیش فعالی و کل در کودکان گروه مداخله شده است. (05/0P<) و همچنین مداخلات ردیابی بینایی منجر به افزایش آستانه تشخیص و سرعت واکنش و کاهش خطای حذف، خطای ارتکاب، تغییرپذیری و تکرار کودکان گروه مداخله شده است. (05/0P<) (01/0P<) نتیجه گیری: با توجه به نتایج مطالعه میتوان چنین اظهار نمود که تقویت الگوهای ردیابی بینایی بر توجه پایدار کودکان با نقص توجه-بیش فعالی موثر خواهد بود. کلید واژه: اختلال نقص توجه بیش فعالی، ردیابی بینایی، توجه پایدار
پایان نامه مقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری با سایر الگوهای سنتی از نظر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان
متن کامل پایان نامه با عنوان :تعیین میزان اثربخشی ومقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری با سایر الگوهای سنتی از نظر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی
 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان‌نامه جهت دریافت کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی(M.A)     عنوان بررسی اثربخشی نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان  دختر مقطع متوسطه شهر کرمانشاه   بهمن 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام […]
پایان نامه تأثیرتقویت مهارت­های ادراک دیداری بر مهارت خواندن دانش­ آموزان کم توان ذهنی آموزش­ پذیر با مشکلات یادگیری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی عنوان تأثیرتقویت مهارت­های ادراک دیداری بر مهارت خواندن دانش­ آموزان کم توان ذهنی آموزش­پذیر با مشکلات یادگیری تیر ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش­ آموزان با اختلال­ های یادگیری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روان­شناسی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش­ آموزان با اختلال­های یادگیری شهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تاثیر 8 هفته تمرین ایروبیک و پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه بیرجند   پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش عمومی)   عنوان پایان نامه: تاثیر 8 هفته تمرین ایروبیک و پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری   شهریور ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حرکتی دانش‌آموزان کم توان ذهنی
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی روانشناسی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی                   گرایش:عمومی عنوان: اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حرکتی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
دانلود پایان نامه ارشد : بررسی انیمیشنِ آموزشی بر یادگیری دانش‌آموزان پایه ششم در انتقال مفهوم هویت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : هنر  عنوان : بررسی انیمیشنِ آموزشی بر یادگیری دانش‌آموزان پایه ششم در انتقال مفهوم هویت 
پایان نامه ارشد:بررسی آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری کودکان دبستانی شهرستان گیلان غرب در سال93-92
هدف از اجرای این پژوهش بررسی نقش آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری دانش آموزان ابتدایی شهرستان گیلانغرب است. روش مورد استفاده در این نوع پژوهش از نوع شبه آزمایشی با پس آزمون و پیش آزمون و دو گروه آزمایش و کنترل است. جامعه ای که هدف این مطالعه می باشد دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 93-92 می باشد و نمونه های انتخاب شده به تعداد 30 نفر(15نفر در گروه آزمایش و 15 نفر در گروه کنترل) و به صورت نمونه در دسترس انتخاب گردیده اند. مدت زمان اجرای این پژوهش در طول مدت هشت هفته جلسه آموزشی است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو مورد استفاده قرار گرفت. پایایی این پرسشنامه، مولفه های آن، توسط سازندگان پرسشنامه با روش های همسانی درونی و بازآزمایی بررسی شده و مقادیر قابل قبولی را به دست داده است. روایی تفکیکی و روایی سازه پرسشنامه مذکور در حد مطلوب گزارش شده است. همچنین روایی همگرای مولفه های این پرسشنامه با پرسشنامه پیشرفت تحصیلی استاندارد به این ترتیب گزارش شده است: خواندن 64/.؛ ریاضی44/.؛ شناخت اجتماعی 64/.؛ اضطراب اجتماعی64/. و عملکرد فضایی 30/.فرضیه های پژوهش به کمک آزمون تحلیل کواریانس تحلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان داد که: گروه آزمایش پس از استفاده از آموزش مبتنی بر موسیقی در اختلالات یادگیری شامل کاهش اختلال خواندن، کاهش اختلال نوشتن، کاهش اختلال ریاضی، کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش شناخت اجتماعی رشد محسوسی داشته اند. تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده در پژوهش با استفاده از نرم افزارspss و با استفاده از روش های آمار توصیفی از شاخص های میانگین، انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی از روش تحلیل کواریانس استفاده شد.

دانلود فایل های مقاله ها و پایان نامه ها درباره عملکرد سازمانهای خصوصی

دانلود فایل های مقاله ها و پایان نامه ها درباره صندوق های سرمایه گذاری

همه فایل های مقاله ها و پایان نامه ها درباره دیوان کیفری بین‌المللی

مقاله ها و پایان نامه ها با موضوع آنالیز اجزای اصلی(PCA)

همه مقاله ها و پایان نامه ها در مورد نقدینگی و ریسک نقدینگی

دانلود مقاله ها و پایان نامه ها درباره فرآورده های سوختی نفتی

همه مقاله ها و پایان نامه ها درباره حافظه بینایی و شنیداری

کودکان ,نامه ,بینایی ,آزمون ,ارشد ,گروه ,پایان نامه ,بیش فعالی ,نامه ارشد ,و حافظه ,کامل پایان ,مداخلات ردیابی بینایی ,رشته روانشناسی گرایش ,توجه پایدار کودکان ,حافظه کوتاه مدت،دقت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

About of pasabandar - درباره پسابندر navdunas دانلود کده پیکاسو هنر Empty Sky آمار سی سی presidentquestion دانلودستان نیک فیلم خدای غریب